preloader

طرح سفال ژنوا

طرح سفال ژنوا

طرح سفال ژنوا

طرح سفال ژنوا یکی از جدیدترین مصالحی است که بر پایه ورق گالوانیزه تولید شده و به‌طور گسترده مورداستفاده قرار می‌گیرد. درواقع این مواد، ورق‌هایی رنگی با طرح سفال هستند. متداول‌ترین کاربری‌های که برای آن‌ها تعیین شده است، استفاده در سردر منازل، سقف‌های شیروانی، ساخت آلاچیق و ویلا می‌باشد.

دلیل اصلی استفاده از ورق‌های گالوانیزه و رنگی، مقاومت بسیار خوب آن‌ها در برابر عوامل بیرونی مانند رطوبت، ضربه، فشار، گردوغبار و تغییرات شدید آب و هوایی است. توجه کنید که پوشش گالوانیزه که بر روی این ورق‌ها اعمال می‌شود، به‌منظور افزایش مقاومت به خوردگی است. ثبات رنگ، که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های طرح سفال ژنوا محسوب می‌شود، به دلیل عملیات رنگ‌آمیزی آن در کوره به وجود می‌آید. علاوه بر این، رنگ‌آمیزی ورق‌ها در کوره، مانع ایجاد سوختگی آن‌ها در اثر تابش مستقیم نور خورشید می‌شود. این مورد در حفظ زیبایی نمای سازه بسیار مهم است.

مراحل پوشش‌دهی ورق سفال ژنوا

همان‌طور که بیان شد، متریال پایه طرح سفال ژنوا ورق گالوانیزه است. بر روی این مواد، در دو مرحله‌ی مجزا پوشش خاصی اعمال می‌شود. در ابتدا قسمت رویی کار که در دو استیج پوشش گرفته، ضخامتی بین 20 تا 25 میکرون بر روی آن لحاظ می‌شود. برای قسمت پشت ورق نیز در یک مرحله ضخامتی معادل 7 تا 15 میکرون ایجاد می‌کنند.

تمام این مراحل توسط کوره انجام می‎‌شود. هدف از این کار افزایش مقاومت ورق‌ها در برابر پوسیدگی، زنگ‌زدگی و افزایش زیبایی ورق است.

عوامل مؤثر بر قیمت طرح سفال ژنوا

عوامل متعددی می‌توانند بر روی خرید و قیمت طرح سفال ژنوا تأثیرگذار هستند. قیمت ورق‌های وارداتی یا تولید داخل، درهرحال به نوسانات قیمت ارز وابسته هستند. همچنین رنگ طرح سفال یکی از ویژگی‌هایی است که تعیین‌کننده قیمت می‌باشد. چراکه برخی از رنگ‌ها به دلایلی مانند استقبال بیشتر و در بورس بودن تفاوت قیمتی ایجاد می‌کنند.

پارامتر دیگر که برای مشخص کردن قیمت سفال ژنوا اهمیت دارد، ضخامت ورق‌هاست. ازآنجایی‌که این ورق‌ها در ابعاد مختلفی تولید می‌شوند این مورد نیز باید موردتوجه قرار بگیرد.

مهم‌ترین علل خرید طرح سفال ژنوا

استفاده از این ورق‌ها می‌تواند مزایای متنوعی داشته باشد که خرید آن‌ها را توجیه کند. در تولید این ورق‌ها تمهیدات لازم برای استحکام و دوام مناسب اندیشیده شده است. به‌این‌ترتیب می‌توان از آن‌ها در بلندمدت بدون هزینه تعمیر و نگهداری استفاده کرد.

در بین متریالی که در پوشش سقف‌ها به کار می‌روند، این مصالح کمترین قیمت ممکن را دارند. درنتیجه استفاده از آن‌ها هزینه‌های تمام‌شده پروژه را کاهش می‌دهد. این کاهش قیمت با حفظ کیفیت همراه خواهد بود. بنابراین انتخاب سفال ژنوا یک خرید هوشمندانه است.

طرح سفال ژنوا مراحل اجرای آسانی دارد و نیاز به پیش‌نیازهای زیادی که هزینه‌بر و زمان‌بر باشند برای پیاده‌سازی آن وجود ندارد. به‌عنوان‌مثال می‌توان انتظار داشت که سقف یک ویلای 100 متری را در طی یک روز پوشش داد. موضوع دیگر که بسیار موردتوجه فعالان این حوزه است، تنوع طرح و رنگی است که برای این ورق‌ها وجود دارد. این ویژگی می‌تواند به خلق مدل‌های بدیع و نو کمک زیادی کند.

مشخصات فیزیکی این محصول

برای طرح سفال ژنوا گستره‌ای از ضخامت‌ها وجود دارد. شما برای ضخامت، انتخابی بین 16/0 تا 70/0 میلی‌متر خواهید داشت. هرچند ضخامت متداول و مرسوم این ورق‌ها 50/0 میلی‌متری است. همچنین محصولاتی با عرض 100 تا 125 سانتی‌متری قابل تهیه هستند. طول ورق نیز ازجمله ویژگی‌هایی است که مشتریان می‌توانند با توجه به نیاز خود سفارش دهند.

طرح سفال ژنوا

نمایندگی رسمی خرید طرح سفال ژنوا

با توجه به مراحل تولید پیچیده ورق طرح سفال ژنوا بهتر است فروشگاهی که قصد دارید از آن خرید نمایید را با دقت بیشتری انتخاب کنید. فروشگاه‌های معتبر برای حفظ اعتبار خود همواره نسبت به ارائه محصولات باکیفیت اقدام می‌کنند. یکی از مجموعه‌های موفق در این زمینه، فروشگاه سقف 24 (آهن‌آلات خداپرست) می‌باشد که از تجربه گران‌بهایی برخوردار است.  

این مجموعه محصولات متنوعی برای استفاده در صنعت ساخت‌وساز، شرکت‌های فولادی و سوله‌سازی ارائه می‌کند. فروشگاه سقف 24 نمایندگی رسمی این مصالح را دارا می‌باشد و آن‌ها را با قیمت رقابتی عرضه می‌کند.

سقف 24

جهت ثبت سفارش با شماره 02166314192 تماس حاصل فرمایید