preloader

ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل نوعی تجهیز متشکل از معمولاً سه نوع ماده است که با هم ترکیب‌شده و یک محصول واحد را تشکیل می‌دهند. این محصولات کاربردهای مختلفی در صنعت ساخت‌وساز دارند؛ از استفاده در سقف گرفته تا پانل‌های کف و دیوارهایی که خود یک ساختمان را تشکیل می‌دهند. ساندویچ پانل سقفی و یا دیواری را می‌توان پانل‌های کامپوزیت نیز نامید، چراکه از بیش از یک نوع ماده تشکیل شده‌اند.

این نام‌گذاری به دلیل پیکربندی پانل‌ها است که به‌عنوان ساندویچ شناخته می‌شوند. پانل‌ها دارای سه جزء اساسی هستند که شامل دو لایه رو به بیرون و یک هسته ضخیم است. دو بخش بیرونی به‌عنوان “نان” ساندویچ عمل می‌کنند و هسته آن را گوشت در نظر می‌گیرند.

به‌طورکلی، دو لایه بیرونی برای کمک به افزایش دوام کلی پانل اعمال می‌شوند. در موارد خاص می‌توان لایه‌های اضافی را به ساندویچ پانل سقفی اضافه کرد تا ویژگی‌های آن بهبود یابد.

بسته به محیطی که ساندویچ پانل در آن قرار می‌گیرد، هر یک از این ویژگی‌های آن می‌توانند برای یک پروژه خاص نقش متفاوتی را ایفا کند. توجه کنید استفاده از یک ساندویچ پانل سقفی با خصوصیات یکسان برای محیط‌های مرطوب و خشک نمی‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

مزایای استفاده از ساندویچ پانل سقفی

ساختمان‌های تجاری اغلب ازساندویچ پانل سقفی عایق برای کاهش مصرف انرژی استفاده می‌کنند. این پانل‌ها نه‌تنها با مقاصد بهره‌وری از انرژی بکار می‌روند، بلکه جذابیت و زیبایی قابل‌توجهی به سازه می‌دهند؛ اما استفاده از این تجهیزات به کاربردهای تجاری محدود نمی‌شود. چراکه از آن‌ها برای بهبود ویژگی‌های یک ساختمان مسکونی نیز می‌توان بهره برد. مهم‌ترین مزایای ساندویچ پانل‌های سقفی شامل موارد ذیل می‌شود.

•انعطاف‌پذیری در طراحی

ساندویچ پانل سقفی به دلیل انعطاف‌پذیری که در طراحی خود دارد مورد استقبال فعالان این حوزه قرار می‌گیرد. این پانل‌ها در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف، با عرض سفارشی در دسترس هستند. با چنین طیف گسترده‌ای از طرح‌ها، امکان یافتن مدل مناسب با هر محیط تجاری و مسکونی وجود دارد.

ساندویچ پانل سقفی

•نصب آسان ساندویچ پانل سقفی

نصب ساندویچ پانل سقفی در مقایسه با سایر روش‌های عایق سازی ساده‌تر است. ابعاد پانل‌ها را می‌توان با توجه به نیاز خود سفارشی کرد و به‌این‌ترتیب دست شما برای نصب عمودی یا افقی بازخواهد بود. این بدان معنی است که می‌توانید پانل‌های سقفی را در هر قسمت از محیط مدنظر خود نصب کنید. این نصب آسان موجب می‌شود تا به میزان زیادی در مصرف انرژی صرفه‌جویی شود. چراکه این پانل‌ها در اکثر مدل‌ها به‌خوبی عایق گرما و صدا هستند.

• طول عمر ساندویچ پانل‌ها

ساندویچ پانل سقفی تولیدشده در بیشتر برندها و مدل‌ها سخت، محکم و بادوام هستند. آن‌ها در برابر تغییرات آب و هوایی مقاومت بسیار خوبی دارند؛ بنابراین می‌توانند سال‌ها بدون نیاز به جایگزینی مورد بهره‌برداری قرار گیرند. پانل‌های عایق‌بندی شده برای سازه‌هایی که شرایط آب و هوایی نوسانی مانند طوفان، تگرگ و بادهای شدید را تجربه می‌کنند، ایدئال هستند.

علاوه بر این، ساندویچ پانل‌های سقفی که جنس آن‌ها فلزی است مقاومت استثنایی در برابر آتش را ایجاد می‌کنند. این پانل‌ها از فولاد غیرقابل‌احتراق ساخته شده‌اند و از گسترش آتش به خانه و محل کار شما جلوگیری می‌کنند. اگر در منطقه‌ای سکونت دارید که مستعد آتش‌سوزی است، داشتن سقف مقاوم در برابر آتش ضروری است.

• ارزش خرید ساندویچ پانل در برابر کارایی آن

درنهایت، قیمت و خرید ساندویچ پانل سقفی عایق‌بندی شده مقرون‌به‌صرفه‌تر از سایر گزینه‌ها است. طول عمر و بهره‌وری انرژی ارائه‌شده توسط این پانل‌ها، هزینه‌های تعمیر و نگهداری و قبوض آب و برق را کاهش می‌دهد. استفاده از این اقلام باعث صرفه‌جویی قابل‌توجهی در هزینه در درازمدت می‌شود و بازگشت سرمایه شما را به حداکثر می‌رساند. برای دستیابی به این مهم، ضروری است که فقط روی پانل‌هایی باکیفیت بالا سرمایه‌گذاری کنید تا عملکرد سقف شما تضمین شود. بنابراین بهتر است خرید خود را از یک مرکز معتبر انجام دهید.

نمایندگی ساندویچ پانل سقفی

همان‌طور که مشخص است استفاده از ساندویچ پانل‌ها می‌توانند مزایای بسیار زیادی داشته باشند؛ اما همه‌ی این‌ها زمانی حاصل می‌شود که از خرید تا اجرا را توسط یک تیم حرفه‌ای انجام دهید. مجموعه سقف 24 (آهن‌آلات خداپرست) با سابقه درخشان در این حوزه، سال‌هاست که فعالیت مستمر دارند.

محصولات این شرکت برای بخش‌های مختلف صنعت ساخت‌وساز، سوله سازی و شرکت‌های فولادی کاربرد دارند. مهم‌ترین ویژگی تولیدات این مجموعه قیمت کاملاً رقابتی آن‌ها است که موجب شهرت آن‌ها شده است.

سقف 24

جهت ثبت سفارش با شماره 02166314192 تماس حاصل فرمایید